poniedziałek, 15 września 2014

MOJE MIEJSCE PRACY BLOGOWEJ I KREATYWNEJ

To pierwszy raz kiedy biorę udział w takim wyzwaniu, sama jestem ciekawa co z tego wyniknie i czy podołam bo już prawie o tym zapomniałam. W związku z tym iż jest już późno i ciemno zdjęcia mam nadzieje uda się zrobić jutro :)


Tak naprawdę to chyba nie mam jednego miejsca w którym zasiadam i oddaje się mojej pracy. Chociaż przyznam szczerze że marzą mi się moje cztery ściany takie tylko dla mnie i dla mojego bałaganu. A robię go sporo rozkładając się z moimi włóczkami i sznurkami. 


Przemieszczam się to tu to tam, byleby było wygodnie, przyjemnie, cieplutko. Raz to jest kanapa, innym razem podłoga, krzesło i stół. Oczywiście zawsze towarzyszy mi kubek pysznej kawy bez której nie wyobrażam sobie dnia.

 Sissi

5 komentarzy:

  1. mam podobnie - pyszna kawa sprawia, że każde miejsce jest moje i twórcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ze mnie gapa. Jakoś nie powiązałam Sissi z Sissi :) Witaj w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kubek z Ikei, który również posiadam:) twórczość sama sobie wyszukuje miejsce;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja może trochę nie w temacie, ale - jakie robisz piękne rzeczy! Nie spotkałam ich wcześniej w sieci. Zjawiskowe! Trafiają totalnie w moje upodobania :)

    OdpowiedzUsuń