czwartek, 18 września 2014

5 ULUBIONYCH BLOGÓW I DLACZEGO JE CZYTAM

Dziś totalnie nie mam pomysłu jak zacząć. Myślami od rana jestem w przedszkolu. O ile Julka biegłaby do przedszkola nawet w sobotę, tak Krzyś nie ma na to ochoty żadnego dnia. To dopiero jego pierwszy tydzień po wakacjach i Krzyś próbuje przeforsować swój pomysł "zostaje w domu, nie idę do przedszkola". Dziś mieliśmy najgorszy poranek od początku tygodnia gdyż awantura rozpoczęła się już w domu. Był i krzyk i płacz. Ostatecznie poszedł na ugodę że Julka zostanie z nim na chwile w jego grupie. Dobrze że ma starszą siostrę ;)

Ale przecież miało być o czymś zupełnie innym, prawda ? Kolejny dzień wyzwania z ULĄ. Dziś pora przedstawić moje ulubione blogi, i dlaczego je czytam? W sumie to zaglądam na bardzo wiele stron, blogów, ostatnio jednak przy kilku zatrzymuję się na dłużej, oto one:


  1. GALERYJKA ZA MIASTEM - uwielbiam, uwielbiam :) blog o włóczkach, szydełkowaniu i nie tylko ;) ostatnio powstała nowa strona można obejrzeć TU.
  2. URSZULA PHELP_MARKETING KREATYWNY - zaglądam od niedawna ale chyba zostanę na dłużej, znajduję tu wiele informacji i wskazówek, które pozwalają mi upiększyć mojego bloga.
  3. ŻYJ KOCHAJ TWÓRZ -zaglądam najczęściej szukając porad dotyczących bloga.
  4. KWESTIA SMAKU  - boski blog kulinarny, uwielbiam go, nie zdarzyło się jeszcze żeby przepis zaczerpnięty z tej strony się nie sprawdził.
  5. SCRAPERKA - blog wnętrzarski, przeglądam w poszukiwaniu inspiracji, uwielbiam piękne przedmioty.
A gdzie wy zaglądacie najczęściej?

6 komentarzy:

  1. Aż się zawstydziłam... Ależ mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja znam 3 z tych 5, fajna lista :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 pozycja już od pierwszego spojrzenia zachwyca zdjęciami - są cudne! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko tego pierwszego blogu nie znałam
    zajrzę poczytam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2,3 widzę, że się powtarzają na większości blogów :D

    OdpowiedzUsuń